2010. február 14., vasárnap

Bevezetés

Elnyomva idegenkedésemet a blog műfajától, elkezdem gondolataim leírását a konnektivizmusról indított webkettős kurzus elvárásai szerint.

Én speciel informatika-tanár vagyok, aki egy nem éppen elit középiskolában már sok kudarcban és néha kisebb sikerekben bővelkedik. Éppen emiatt folyamatosan keresem a munkám sikeresebb végzéséhez alkalmasabb módszereket, ismereteket.
Az egyik irány a marketing-technológia sikeres módszereinek adaptálása a pedagógiába, de erről nem itt és nem most akarok írni.
A másik irányt a Kulcsár Zsolték által preferált konnektivista oktatásmódszertan kínálta. Már többször olvasgattam a Crescendo oldalt, tehát nem most találkoztam a témával először.
De a kurzushoz szívesen csatlakoztam, más csak kíváncsiságból is.

No meg a fiam miatt is, aki szintén érintett, hiszen Tamás most San Francisco-ban pszichológus, és ő is résztvevője, illetve "előadója" a kurzusnak, és ő is ajánlotta, hogy vegyek részt benne. De pont őmiatta csak a második hét végén akarok "kilépni a színre".

2 megjegyzés:

  1. Gratulalok a bloghoz! Felvettelek RSS-nek..

    VálaszTörlés
  2. én is gratulálok! miért csak most értesülök róla?! Tamás, szólhattál volna... :)

    VálaszTörlés