tag:blogger.com,1999:blog-8469382133782516703.post4528121895257564801..comments2010-03-03T19:36:45.282+01:00Comments on infotanár: Izmus-iszonyatGyorgyhttp://www.blogger.com/profile/17163489599033785611noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8469382133782516703.post-56335243328027276332010-03-03T19:36:45.282+01:002010-03-03T19:36:45.282+01:00antitézisantitézisJávorkai Attilahttps://www.blogger.com/profile/10470156500847082246noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8469382133782516703.post-8771014581245346492010-03-02T18:08:33.680+01:002010-03-02T18:08:33.680+01:00A tanulas ertelmezese tobb szalon is fut, ennek ko...A tanulas ertelmezese tobb szalon is fut, ennek kovetkezmenyekent nem vagyunk egyertelmuen egyik altalad emlitett allapotban sem. Amikor elemzek (most peldaul a mobil tanulastechnologiai eszkozok hatasat egy mexikoi falu es varos gyerekeinek olvasasi kepessegeire) akkor egyben szintetizalok es cafolok is. Elobbit ugy, hogy ramutatok a letezo tarsadalomgazdasagi faktorok (pl. kereset, szulok iskolazottsaga, stb.) fontossagara; utobbit pedig ugy, hogy allitom, a tanar velt vagy valos technologiai kepzettsege egyaltalan nem befolyasolja a diakok ilyeniranyu fejlodeset. Ez igy egyszerre tobb szalon is ertelmezheto, mind kognitiv, konnektiv vagy konstruktiv szemleletben.Tamashttps://www.blogger.com/profile/10723777415957196991noreply@blogger.com